Forum taneczne Taniec - strona główna Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Maj 10, 2024, 03:08:50
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Aktualności: Ostatnio mieliśmy dość duże sprzątanie forum. Niektóre konta mogą być nieaktywne, za trudności przepraszamy.

+  Forum taneczne
|-+  Kategoria ogólna
| |-+  Kursy i szkolenia
| | |-+  Warsztaty Klasyka Turecka z Hayal
« poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: Warsztaty Klasyka Turecka z Hayal  (Przeczytany 897 razy)
rivieralodz
Użytkownik
**
Wiadomości: 69


Zobacz profil
« : Luty 08, 2013, 12:13:55 »

Warsztaty Klasyka Turecka z Hayal
Zapraszamy na kolejne już warsztaty z Hayal.
Temat: Klasyka Turecka- technika i choreografia

Godzina: 11:15 - 13:15

Miejsce: Szkoła Tańca RIVIERA, Metro Politechnika
 
Katarzyna Wieczorek - pseudonim artystyczny Hayal, co w języku tureckim znaczy marzenie. Specjalność: taniec brzucha w stylu tureckim. Tańcem brzucha zajmuję się od 2003 roku. Swoją przygodę z tym tańcem rozpoczęłam u Anny Redlin. Później kontynuowałam naukę u innych nauczycieli w Polsce, w Turcji oraz Egipcie m.in. u Jasmin Mazloum, Amiry, Jasmin Wachowiak, Rady Żivković, Hend Abd Aal, Zazy Hassana. Szczególnie kształcąca była podróż do Kairu, gdzie miałam okazję uczyć się u takich wielkich gwiazd tańca orientalnego jak: Asmahan, Liza Laziza, Nuriyya, wspaniałych tancerzy i choreografów jak: Sameh el Dessouki oraz Magda El-Leisa. Szkoliłam swoje umiejętności także u ojca tańca orientalnego w Egipcie, Mahmuda Redy. Najwięcej jednak zawdzięczam lekcjom u prof. dr Hassana Khalila, który był nauczycielem i choreografem takich tancerek jak: Samia Gamal, Naima Akeef, Tahia Carioka, Nagua Fouad.
 
=====================================
Zapisy:
biuro@taniec.net
605 056 056
=====================================
Cena
-50 zł za 2 h zajęć
dla osób z kartą Benefit cena 40 zł
(do 16 lutego 2013)


-70 zł za 2 h zajęć
dla osób z kartą Benefit cena 60 zł
(cena od 17 lutego 2013)
Zapisane